Szegedi Bros

Elérhetőségek: www.youtube.com/GTDriverNr1 www.twitter.com/SgtSzegedi www.facebook.com/SgtSzegedi sgtszegedi@gmail.com

Szerkesztők

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Killzone 3 Multiplayer Demo - Hamis marketing???

2012.03.02. 22:04 | SgtSzegedi | Szólj hozzá!

 Azt hiszem múlthéten érkezett egy bejelentés, hogy ingyenessé teszik a Killzone széria 3. részének multiját, amelyben az összes pálya elérhető lesz, persze megkötésekkel. A maximálisan elérhető rank: Rank 10. Ebből adódóan nem tudsz minden fegyvert, "perket" stb. unlockolni. Ezzel mi is a gond, mert hát remekül hangzik ugye? Én is feltettem ezt a kérdést és úgy vártam mint a messiást, hogy egy multiplayer demo amit addig toljuk haverokkal, amíg meg nem unjuk. Nos, ma délután leültem játszani ezt a tökéletes demot, majd meglepődve konstatáltam a match közepén, hogy nem fogok tudni többet játszani, mert elértem a 10-es Rank-ot. A játék ugyanis nem enged játszani miután elérted a max. rankodat, kivéve ha unlockolod $15 fejében. Nos, ez azért nem tetszett, mert erről nem volt szó, hogy képtelen leszel játszani amikor elérted a határt. Szerintem ez undorító, hogy arra kötelezik a játékost, hogy MEG KELL VENNI a full verziót. Meg hát $15 fizetni CSAK a multiplayerért... szerintem ez rablás... kicsivel kell többet fizetned a full verzióért amiben van Local és Online COOP valamint a Single Player. Kb. ez röviden a véleményem a dologról... kicsit felmérgelt a dolog... Egy biztos, hamarosan meglesz a full verzió... Sziasztok!

A bejegyzés trackback címe:

https://szegedibros.blog.hu/api/trackback/id/tr374285326

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása